Vásárlási tudnivalók

Szeretettel köszöntjük a Webáruházunkban!

Vásárlás előtt, kérjük figyelmesen olvassa el a webáruház használatának feltételeit, valamint a megrendeléssel, szállítással kapcsolatos tudnivalókat.

A PharmaComm Consulting Kft. a webáruházi szerződés szabályait és feltételeit azért készítette el, hogy ezekben részletesen szabályozza internetes kereskedelmi szolgáltatásainak feltételeit és a szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos, a szolgáltatót és a vásárlók fogyasztóvédelmi jogait, illetve a vásárlással létrejött vásárlási szerződés mindkét felet érintő kötelezettségeit.

A webáruházi szerződési feltételek vásárló által, a vásárlás előtt történő elfogadása a webáruház PharmaComm Consulting Kft. által meghatározott működési és jogi feltételek, szabályok elfogadása. A vásárló minden vásárlás megkezdésekor elfogadja a webáruházi szabályokat, amelynek értelmezéseként minden vásárlása során vásárlási szerződést köt a szolgáltatóval.

Amennyiben az utolsó vásárlás óta eltelt idő alatt a webáruház szerződési feltételei módosultak, úgy arról vásárló a webáruházi szabályok elfogadásakor értesül, hogy aktuális vásárlásainál már az új szabályok szerint vásároljon. A webáruházi szabályzatban nem szereplő, külön nem szabályozott kérdéseket illetően a szolgáltató és a vásárló webáruházi tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

Webáruházunkban kizárólag magyarországi szállítási címmel rendelkező személy vásárolhat.

RENDELÉSÉT HONLAPUNKON TÖRTÉNT REGISZTRÁCIÓJÁT KÖVETŐEN ADHATJA LE.

A vásárlás első lépése a regisztráció (jobb felső sarok).

A regisztrációhoz az alapadatokon kívül szükséges megadni a vásárláshoz szükséges adatokat: Ezek az adatok: számlázási címadatok, a szállítási címadatok és az értesítési telefonszám. A regisztráció során kérjük, hogy valós és pontos adatokat adjon meg, különben nem fog tudni vásárolni. Kijelentjük, hogy a megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik személy részére nem adjuk ki, csakis és kizárólag a megrendelések ill. szállítások lebonyolításához valamint nyilvántartásunkhoz használjuk fel.

Fenntartjuk a hibák, elírások vagy elhagyások előzetes figyelmeztetés nélküli kijavításának jogát (még a rendelés elküldése után is). Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a PharmaComm Consulting Kft. szabadon érvénytelennek nyilváníthatja megrendelését, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen. A PharmaComm Consulting Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a weboldalt előzetes figyelmeztetés nélkül megváltoztassa illetve annak működését időlegesen vagy tartósan szüneteltesse illetve megszüntesse. Az általa üzemeltetett internetes szakáruház vásárlás feltételeit és szabályait szabadon módosíthatja.

VÁSÁRLÁS

RENDELÉSÉT OLDALUNKON TÖRTÉNŐ REGISZTRÁCIÓJÁT KÖVETŐEN ADHATJA LE.

A termékeket postai úton juttatjuk el az Ön által megadott postázási címre.  E-mailben kap tájékoztatást arról, hogy megrendelése beérkezett hozzánk. Visszajelzés: A megrendeléseket e-mailben visszaigazoljuk. Ez általában 1 munkanapon belül megtörténik. Megrendelése a visszaigazolását követően lép érvénybe! Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a hozzánk. Ez - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - a megrendelés beérkezését követő 24/48 órán belül megtörténik.

A vételár a feltüntetett termékek melletti ár, melyek nettó és bruttó (Áfa-t is tartalmazó) áron kerülnek feltüntetésre. A termékek vételára és a postaköltség átutalását követően postázzuk a megrendelt termékeket. Utánvétellel történő vásárlásra nincs mód!

A PharmaComm Consulting Kft. fenntartja azt a jogot, hogy amennyiben a megrendelt termékeket valamilyen nem várt okok miatt nem tudja teljesíteni, az törölje a megrendelésből.

SZÁLLÍTÁS

Ha a választott termék raktáron van, és azonnal szállítható, ezt visszaigazolásunkban fel is tüntetjük, akkor létrejön a szerződés a vevő és az eladó között.

A rendelést a lehető legrövidebb idő alatt teljesítjük. A megrendelt termékekről email-ben írásos visszaigazolást küldünk. Visszaigazolásunk tartalmazza a várható szállítási határidőt. A vevő elfogadja az üzletszabályzatunkat, mint szerződési feltételeket, ettől kezdve végleges a megrendelés. Vitás esetben a Polgári Törvénykönyv idevonatkozó részei irányadók.

POSTAI SZÁLLÍTÁS

A rendeléseket a Magyar Posta Zrt. közreműködésével juttatjuk el Önhöz.

A megrendelések csomagolási és postaköltsége csomagonként 750 Ft.

Bruttó 10.000 Ft rendelési érték felett a szállítás díjmentes!

A szállítási határidő raktáron lévő termékek esetén max. 7 munkanap, azonnal postázunk, amint az átutalt összeg beérkezik a bankszámlánkra.

SZÁMLASZÁM:

PharmaComm Consulting Kft.

UniCredit Bank

10918001-00000145-54880001

A terméket azonnal postázzuk, amint a pénz megérkezik a számlánkra, a csomag átvételekor már nem kell fizetnie semmit.

Az áru átvételekor a vevő köteles az általa megrendelt árut ellenőrizni.

Gondos csomagolásunk ellenére, amennyiben hibás terméket talál, azt 15 munkanapon belül az eredeti csomagolásban kérjük visszajuttatni címünkre a vásárlást igazoló számlával, vagy annak másolatával.

Vevő a jogszabályoknak megfelelően a csomag átvételét követő 15 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A vevő tudomásul veszi, hogy az elállási jog gyakorlása miatt az áru kiszállításával és visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a visszafizetett vételárból levonásra kerülnek. A PharmaComm Consulting Kft. csak és kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású terméket vesz vissza, és csak ebben az esetben téríti meg a teljes vételárat a vásárló részére.

 

 

Letöltés (PDF)

 Kosár

Az Ön kosara üres.

 Partnereink